Konzultační hodiny

Uvedené konzultační hodiny vyučujících 2. stupně jsou po předchozí domluvě.
 
Konzultační hodiny na 1. stupni budou probíhat v rámci tripartit v listopadu a dubnu. O konkrétních termínech budou rodiče předem informováni třídními učiteli.

Konzultační hodiny pro žáky a rodiče.

Uvedené konzultační hodiny vyučujících 2. stupně jsou po předchozí domluvě.

Bělová Martinastředa14:15 – 15:15
Brabcová Pavlínačtvrtek13:30 – 14:30
Brunclíková Helenaúterý14:45 – 15:45
Částka Zdeněkstředa14:30 – 15:30
Černá Kristýnaúterý13:45 – 14:45
Černý Tomášpátek15:45 – 16:45
Duchková Danaúterý13:30 – 14:30
Horák Filipúterý14:00 – 15:00
Hovancová Mariečtvrtek13:30 – 14:30
Jungová Janaúterý13:30 – 14:30
Kašpar Lubošstředa13:45 – 14:45
Kotrbová Věraúterý13:45 – 14:45
Kudrna Janpátek15:00 – 16:00
Kufner Martinstředa15:00 – 16:00
Malečková Janastředa14:00 – 15:00
Prudková Olgačtvrtek14:00 – 15:00
Pytel Janstředa14:00 – 15:00
Soukupová Veronikaúterý13:30 – 14:30
Stránská Vladimírapátek14:30 – 15:30
Štěrbová Renatačtvrtek13:30 – 14:30
Šůchová Vladanaúterý13:30 – 14:30
Touš Daviduterý15:00 – 16:00
Trunečková Libušeúterý13:30 – 14:30
Turek Václavstředa13:30 – 14:30
Ženíšková Drahomíračtvrtek14:40 – 15:40
Salonová Sárastředa14:00 – 15:00
čtvrtek12:10 – 13:10

Tripartity a portfolia

Ve školním roce 2024/25 byly na 1. stupni společné třídní aktivy nahrazeny tzv. tripartitami. Jedná se o schůzku žáka, rodiče a třídní učitelky, při níž žák prezentuje a hodnotí svoji práci a působení ve škole během uplynulého období. Kromě vzájemného přátelského setkání nám tripartity přinášejí jedinečnou možnost porozumět vnímání, potřebám a pocitům jednotlivých aktérů vzdělávacího procesu. Hlavní roli zde hraje žák, jehož prezentace, názory a sebehodnocení jsou doplňovány pohledem rodiče i třídní učitelky, která žáky na tripartity průběžně připravuje.

 

Jádrem tripartit by se v budoucnu měla stát prezentace žákovských prací v rámci tvorby žákovského portfolia, s jehož přípravou na 1. stupni v současné chvíli začínáme.

 

Od školního roku 2025/26 bychom rádi portfolia a tripartity rozšířili také na 2. stupeň.