Konzultační hodiny
Konzultační hodiny pro žáky a rodiče.
Uvedené konzultační hodiny vyučujících 2. stupně jsou po předchozí domluvě.
Bělová Martina | středa | 14:15 – 15:15 |
Brabcová Pavlína | čtvrtek | 13:30 – 14:30 |
Brunclíková Helena | úterý | 14:45 – 15:45 |
Částka Zdeněk | středa | 14:30 – 15:30 |
Černá Kristýna | úterý | 13:45 – 14:45 |
Černý Tomáš | pátek | 15:45 – 16:45 |
Duchková Dana | úterý | 13:30 – 14:30 |
Horák Filip | úterý | 14:00 – 15:00 |
Hovancová Marie | čtvrtek | 13:30 – 14:30 |
Jungová Jana | úterý | 13:30 – 14:30 |
Kašpar Luboš | středa | 13:45 – 14:45 |
Kotrbová Věra | úterý | 13:45 – 14:45 |
Kudrna Jan | pátek | 15:00 – 16:00 |
Kufner Martin | středa | 15:00 – 16:00 |
Malečková Jana | středa | 14:00 – 15:00 |
Prudková Olga | čtvrtek | 14:00 – 15:00 |
Pytel Jan | středa | 14:00 – 15:00 |
Soukupová Veronika | úterý | 13:30 – 14:30 |
Stránská Vladimíra | pátek | 14:30 – 15:30 |
Štěrbová Renata | čtvrtek | 13:30 – 14:30 |
Šůchová Vladana | úterý | 13:30 – 14:30 |
Touš David | uterý | 15:00 – 16:00 |
Trunečková Libuše | úterý | 13:30 – 14:30 |
Turek Václav | středa | 13:30 – 14:30 |
Ženíšková Drahomíra | čtvrtek | 14:40 – 15:40 |
Salonová Sára | středa | 14:00 – 15:00 |
čtvrtek | 12:10 – 13:10 |
Tripartity a portfolia
Ve školním roce 2024/25 byly na 1. stupni společné třídní aktivy nahrazeny tzv. tripartitami. Jedná se o schůzku žáka, rodiče a třídní učitelky, při níž žák prezentuje a hodnotí svoji práci a působení ve škole během uplynulého období. Kromě vzájemného přátelského setkání nám tripartity přinášejí jedinečnou možnost porozumět vnímání, potřebám a pocitům jednotlivých aktérů vzdělávacího procesu. Hlavní roli zde hraje žák, jehož prezentace, názory a sebehodnocení jsou doplňovány pohledem rodiče i třídní učitelky, která žáky na tripartity průběžně připravuje.
Jádrem tripartit by se v budoucnu měla stát prezentace žákovských prací v rámci tvorby žákovského portfolia, s jehož přípravou na 1. stupni v současné chvíli začínáme.
Od školního roku 2025/26 bychom rádi portfolia a tripartity rozšířili také na 2. stupeň.